torstai 24. maaliskuuta 2011

Hey now, hey now, I'm the motherfucker of the year


Mötley Crüe - Motherfucker of the year

http://www.2medusa.com/2008/12/to-girl-who-said-she-wants-to-be.html

Siinäpä meille vähän ajateltavaa. Ainakin antaa motivaatiota olla oksentamatta. Lupaan yrittää nyt oikein lujasti. Vaikka ahmisin niin en saa oksentaa. Se on rangaistus. Se on parempi vaihtoehto kuin oksentaa.

Viimeksi oksensin eilen. Muuten on mennyt ihan hyvin; maanantaina, tiistaina ja tänään noin tuhat kaloria. Olen siihen tyytyväinen. Paino on tippunut jotain puoli kiloa - painoin tänä aamuna 59.3kg. BMI on nyt tasan 19. Enää 2kg niin pääsen normaalia alemman painon puolelle. Se saa riittää.

Eilen kävin pumpissa ja solariumissa, oli ihanaa. Olen jo aika ruskea. Tänä aamuna näytin kauniilta ja pieneltä. Tänään sain paniikkikohtauksen pitkästä aikaa. Rytmihäiriöt ovat palannet oksentelun seurauksena. Luulin että kuolen. Mutta en minä kuole.

Ensi viikolla täytän 18. Teen boolia pinkkiin ämpäriin ja vedän holtittomat perseet. Näytän isolta kaikissa mekoissa, lihavalta. Minulla on tosi isot tissit. En tiedä onko se hyvä vai huono. Ainakin miehet tykkää niistä. Minulla on ikävä miehiä ja läheisyyttä.

Olipas kummallinen postaus minulta.

4 kommenttia:

  1. okei saat hänet mun puolesta ;) mä voi ottaa sit ne vanhentuneet/kuolleet XDD tuntuu vähä että mun miestaso on tällä hetkellä niin matalalla! vittu millään baarissa voi saada hottista jätkää.. ;o eiku!! eilen sain ihan hotin rokkijätkän, mut ööm se oli jotain 30v ja mun kaverit dissas sitä nii mentii sit vaa tanssii ilma sitä. Harmi

    jestas jos sulla on isot tissit ja oot noi laiha nii oo vittu ylpee!! sheikkaamaan vaan, varmasti miesten huomio kiinnittyy ;)

    VastaaPoista
  2. mitäs sulle kuuluu?
    toivottavasti on kaikki hyvin =S

    VastaaPoista
  3. Miten sulla menee nykyään? Ikävä<3

    VastaaPoista
  4. milloin voisit taas postailla? yhyy en tiiä mitävoisin nyt tehdä.. :S

    VastaaPoista