keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Bad Habits


Mun ruokavalio on muuttunu ihan uskomattoman paskaan suuntaan. Ennen söin terveellisen aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan ja välttelin herkkuja. Nykyään saatan elää päivän karkkipussilla. Jiihaaa. Tässä esimerkki erittäin välteltävästä ruokavaliosta, tämän päivän ruokapäiväkirja:

-ruisleipä margariinilla ja kinkkusiivulla, appelsiinimehua
-kuppi kahvia ja pulla
-viipale leipää levitteellä, kananmunalla ja tomaatilla, kuppi kaakaota ja hillomunkki. Oksensin kaikki ulos.
-Muutama mansikka ja pieni lasi mansikkamaitoa
-kaks tomaattia, kananmuna, 80g tonnikalaa

Hyi helvetti mitä paskaa. Aika tehdä ryhtiliike. Onneks liikunta menee vielä ihan hyvin, tänään oon pyöräillyt 20min ja kävellyt 30min ja huomenna olis tarkotus mennä pumppiin. Nyt vielä joku roti ruokavalioon niin ois jotain mahdollisuuksia näyttää ihmiseltä.

5 kommenttia:

  1. asutaan aikalailla samas suunnas, i guess. ;o

    ootko sä käyny jo lukion (jos ees oot lukiolainen?) ja mitä meet tekemään jos muutat?

    mä oon ahdistunu tällä viikolla joka ilta siitä faktasta, että mun täytyy olla vielä 3 jaksoa meidän paska lukiossa ja sitte vielä koko kevät täällä vitun paskaperse kaupungissa..... mutta sitte lähden

    sokerilla on hyvä elää koko päivä. sokeria parempi ruoka-aine on vain alkoholi. karkkia ja sidukkaa, siinä on mun ruokaympyrä

    VastaaPoista
  2. ahaa, mietinki ku täytit vasta tänä vuonna 18 mutta oli jotain yo-juttuja kuitenki jo ennemmi ! ;D smart me.

    mäkin oon miettiny että jos en kouluun pääse, niin ois ihan kiva käydä vaan töissä (ja ehkä opiskella jotain avoimessa, jos ois jotain mikä kiinostaa!) koska koulunkäynti on perseestä ja töissä on rennompaa. JA siitä saa rahaa <3

    täältä ajaa kokkolaan alle kahdessa tunnissa.. >:))

    VastaaPoista
  3. Haha kiitti! Mulla on vähän sellainen käsitys pakkotoistosta että siellä päälle kolmekymppiset äijäbodarit kuluttavat aikaansa haukkuen toistensa ruokavalioita/treeniohjelmia. =D Vaikka onhan siellä toki paljon hyvää tietoa!

    VastaaPoista
  4. eihän toi niin kauheen paha oo hillomunkkia ja kaakaota lukuunottamatta =)

    Mitäs sulle yleensäkin kuuluu? =)

    VastaaPoista
  5. mä asun kokkolasta etelään päin ja sisemmällä ;) "isoista" kaupungeista vaasa on kyl lähempänä ku kokkola.

    toisaalta vähä surullista olla tunteeton, ja varsinkin kyyninen jo nuorena. oon miettiny sitä tässä aika paljon.. -.- mutta mun on vaa niin vaikeeta uskoa että rakastuisin johonkin, tai ku jokaiseen ihmiseen voi rakastua jos vaan uskottelee itelleen niin?..

    VastaaPoista