sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Lady have you known me, the perfect love machine

No joo, ehkä mun on aika myöntää itelleni että oon ihan helvetin tuuliviiri. Joo kyllä mä vieläki tykkään siitä miehestä ja kyllä oon menossa sinne turkkiin, oon kyllä vaan kaks viikkoa. Oon kuitenki varma että se on pannu yhtä ruotsalaista muijaa ja tiiän että senki puolelta tunteet on vähä haalistunu. Kyllä mä kuitenki uskon että sitte ku me nähdään niin on taas ihanaa. Toivottavasti.

Koska mä kuitenki oon vitun huora ja heikkona miehiin niin panin juhannuksena yhtä kuumaa rokkaria. Ja oon saattanu vierailla sen luona parikin kertaa. Mikään suhde tää ei tosiaan oo, sillä on oikeestaan meneillään yks vakava juttu ja tää on vaan toimintaa sen ykkösmuijan selän takana. Oon siis niin sanotusti salarakas. Yleensä oon ollu hyvä pitään tunteet erossa näistä jutuista, mutta mua alkaa vähän pelottaa että oon ihastumassa siihen. Mikä ei todellakaan oo hyvä juttu, se on ihan hirvee pleijeri eikä sitä todellakaan kiinnosta mussa muu ku pillu. Oon tyhmä.

Ahdistaa lähes kokoajan, miehet, valinnat, ens vuosi, mun eka vuosi jollon mun pitäs ite päättää mitä teen. Liikaa valintoja, vaihtoehtoja, reittejä, mistä voin tietää mikä on se oikea? Argh.

Kuvan sijaan tällä kertaa aivan mahtava biisi. Kunnon angstailua ja Blackien ääni <3

http://www.youtube.com/watch?v=jkMG8_Yf1sw

2 kommenttia:

  1. berliinii!! ei oikei rahat riitä kauemmas, ja onhan siellä iha jees bailaa ;)

    salarakas.... hahaa. tunteet pois vaa.. ei sais jäädä kelaamaan mitään vaa vaihtaa miehiä nopeesti 8(

    VastaaPoista
  2. kyllähän sitä bitch pitää olla ;) eihän täällä muute selviä..

    no voin sanoa että en valitettavasti asu etelä-suomes vaan täällä maalla :( entäs sä?

    heeh, mä niin odotan tissejä!! En kuitenkaa saa :(( mutta tällä ruokavaliolla ne kyllä kasvaa muutenki... -.- oon niin varma että mulla on ollu koko nuoruuteni joku vitun tauti joka on tehny musta lapsettoman ja jotain muuta paskaa, jos vaikka joskus haluaisinki lapsia, nii en varmasti saa koska oon horoillu nuorena.

    VastaaPoista