sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Love's a lie, that claims to be lonely


Mulle syksy on jotenkin aina ollut eniten uuden alun aikaa. Jotenkin edes uusivuosi ei tunnu yhtä merkityselliseltä siirtymisvaiheelta kuin syksy. Joten pakkohan mun oli vähän laatia suunnitelmia tulevalle syksylle... Vaikka jos jotain oon itsestäni tässä vuosien saatossa oppinut niin sen, että vaikka RAKASTAN suunnitelmien tekemistä yli kaiken, aika harvoin motivaationi riittää niiden toteuttamiseen... Valitettavasti. No, nyt kuitenkin otin asian huomioon ja yritin tehdä suunnitelmasta sen verran kevyen että luulis vähän pienemmänki motivaation riittävän.

Vaa'alla en oo käyny vähään aikaan, mutta veikkaan painavani tällä hetkellä noin 60 kiloa (kyllä, olen lihavimmillani...). Huomenaamuna tarkistetaan sitten oikeita lukemia. Mun tavote ois painaa 54 kiloa, eli joku kuus kiloa ois laihdutettavaa. Toivon että onnistuisin laihtumaan sen marraskuun alkuun mennessä, jolloin kuukaudessa tulisi laihtua kaksi kiloa. Ei pitäis olla ollenkaan paha. Laadin nyt elokuulle joitakin ohjeita noudatettavaksi ja sitten tulosten perusteella katotaan miten kiristetään syyskuussa. Tässä nyt kuitenkin kaikki mitä teen vartaloni hyväksi elokuun aikana:

1. Karkkilakko (tää on helppo, oon aina onnistunu)
2. Ei einesruokaa (eli lihapiirakoita, läppäpitsoja, kanakolmioleipiä....)
3. Yritän vähentää tupakointia jonkin verran
4. Roskaruokaa max. 2 kertaa kuun aikana, joku muu makea herkku (esim. keksi) max. 2 kertaa kuun aikana
5. Alkoholia korkeintaan kuutena päivänä (no hei nyt on pipefestiä ja kokkolarokkia ja venetsialaista ja mä vaan tykkään juoda...)
6. Viikossa AINAKIN 2 x lenkki ja 2 x sali/bodypump
7. Ei vaaleaa leipää
8. Paljon marjoja, hedelmiä ja vihanneksia

Ja punnitus aina perjantai-aamuna! Ei oikeesti pitäis olla mahdoton noudattaa, oikeen hävettävän paljon porsaanreikiä, mutta jos mulla nyt kerrankin säilyis motivaatio tähän touhuun.

Yksityiselämästä ei tällä kertaa muuta kuin että: Minä ja rokkipoika jäätiin kiinni sille sen säädölle. Mun takia. Mutta se ei oo vihanen. Puhuin sen kans puoli tuntia puhelimessa tällä viikolla, vaikka vihaan puhelimessa puhumista. Se on ihana. Toivon että se soittaa mulle huomenna että menisin sen luo.

5 kommenttia:

  1. etköhän sä tohon pysty =) Tota alkoholi hommaa kannattaa kiristellä kuhan festarit on ohi (festareihin se nyt vaan vähän kuuluu...), sieltä niitä kiloja liiian helposti tulee =)

    VastaaPoista
  2. Muista että alkoholissa on sokeria joka muuttuu rasvaksi kehossasi.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi, tiedän sen kyllä varsin loistavasti mutta aion kyllä ryypätä tän kesän loppuun aivan ilman omantunnontuskia :D Kyllä mä sitten taas talvella vähennän juomista mutta kyllä se vaan kuuluu kesään... Ainakin mun kesään !

    VastaaPoista
  4. hieno kunnianosoitus tuo biisi ;))) ois kyllä jäätävää jos joskus bailattais jossai samas paikas!

    alkoholi 6 krt kk! voe vattu, mulla tulee toi varmaa täytee jo tällä viikolla ;) :/ aika paha! pitää vaa vältellä sidukkaa ja juoda puhdasta viinaa! se on kaiken hyvän ja pahan alku ja erittäin oleellinen osa päivittäistä energiansaantia..

    ps loppurandom! painoin "lähetä kommentti", sitte pitää laittaa toi vitu koodi, niin se oli HOROder XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd ups

    VastaaPoista
  5. täällä myös menossa laihdutusprojekti, tsemppiä sulle!

    http://mydreambodythanks.blogspot.com/

    VastaaPoista